به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز؛اعضای شورای کانون بازنشستگان و بسیج پیشکسوتان سپاه رودان با فرمانده جدید سپاه شهرستان دیدار کردند و انتصاب وی را بعنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودان تبریک گفتند.

سرهنگ پاسدار عبداله صادقی، فرمانده سپاه رودان در این دیدار اظهار کرد:  نباید نسبت به نظام و انقلاب ساکت و آرام باشیم باید دغدغه انقلاب داشته باشیم ؛ نباید طوری باشد که هر کسی در این مملکت اسلامی خطایی انجام دهد پای نظام و انقلاب نوشته می شود.

صادقی تصریح کرد: پیشکسوتان و بازنشستگان سپاه  می توانند تجارب خود را برای پیشرفت و اعتلای انقلاب اسلامی در اختیار نسل امروز قرار بدهند.

فرمانده سپاه رودان با بیان اینکه انتظار رهبر انقلاب از سپاه و بسیج تربیت انسان مومن و انقلاب است، افزود: ما برای ایجاد تمدن بزرگ اسلامی در جهان یار می خواهیم و بنابه فرمایش رهبر معظم انقلاب بسیج باید به میدان بیاید و انسان های مومن و صالح تربیت کند.

همچنین هیات امنای مسجد حضرت ابوالفضل(ع) و اعضای شورای پایگاه بسیج مسجد حضرت ابوالفضل(ع) با فرمانده جدید سپاه رودان دیدار کردند و مسائل، پیشنهادات و مشکلات حوزه استحفاظی خود را بیان کردند.